Reder vil varsle Byrået fjorten dager før mannskapet gjøre om bord på skipet ", og gjøre etaten for å utføre avgang utarbeidelse av mannskap, fartøy og ånd nødvendig på fartøyet-Sysselsetting innenfor mulig omfang før mannskapet avgang i INDONESIA.
PLIKT TIL AGENCY
1. Byrået skal rekruttere og levere mannskapet som oppriktig kvalitet og har kvalifisering for arbeidsforholdet rederiet.
2. Byrået skal utføre hver prosedyrer og forberedelser slik at mannskapet, som er sunt og har kvalifikasjoner som mannskapet i samsvar og regulering av Indonesia kan fravikes ved sted og dato nominert av rederiet uten problem, og må levere Rederen mannskapslisten, passnummer, sjømann bok nummer, og dokument til opptatt VISA.
3. Kontoret vil være sikker på å utdanne mannskapet om jobben og send til rederiet utdanning bok saker nødvendige før avgang av mannskapet, og rette seg etter de lokale forskrifter og lov (De lokale midler for å inkludere Spania) og landet med fartøyet inngår) og hver regulering forespurt av rederiet.
4. Byrået vil umiddelbart svakelig rederiet av personlig endring av mannskap.
Periode av ansettelses
Ansettelsesperiode mannskap vil være generelt for atten måneder. han kan ikke vende tilbake under navigeringen av fartøyet og sitt fiske drift, og må jobbe på fartøyet før skipet legger til havn.
Når det overføre forespørsel til annet fartøy i henhold til retningen av rederiet i løpet av ansettelsesperioden, må det aksepteres. Rederiet vil underrette Byrået av det samtidig som mannskapet overføres til annet fartøy.
Ansettelsesperiode mannskap vil være effektiv fordi mannskapet avgang fra Indonesia og ankomst av Indonesia, og med hensyn til prosedyren for oppføring og exit inkludert pass, visum, innreise tillatelse fra mannskapet. Etaten vil håndtere prosedyrer innen Indonesia og de som regionen og påstigning vil bli utført av rederiet.
SYSSELSETTINGS UTGIFTER (CREW reiseutgifter)
"Byrået" skal dekkes reiseutgifter flybillett. In Case av de returnerte mannskaper forårsaket av de ennå ikke er ferdig med sin kontrakt av mannskaper eier vil Byrået være bære reiser.
I tilfelle de returnerte mannskaper forårsaket av de hadde avsluttet deres kontrakt innen 18 måneder, vil rederiet være bjørn sine med reiseutgifter.
Blant midten disembark, retur utgifter til mannskap som har skaden påført mens på vakt vil helt betalt av "skipsreder" og at av mannskap som returnerer etter sitt eget alternativ helt av "The Agency", og dette beløpet vil bli fortrinnsvis trukket ved remittering av lønn. (Men i tilfelle av mellom gikk i land aV cREW, rederiet må sende mannskapet egen forklaring, utgiftene peiling affidavit og fremdriftsrapport av kaptein / FISKE MASTER til byrået.)
Arbeidstid på BOAT
1) Partene er nødt til å forstå hvilke arbeids time Of SPANIA mannskapet, som gjør om bord og fungerer, ikke er lovlig bestemt, og mannskapet anvendt av etaten. vil rette seg etter arbeidstime som tilsvarer SPANIA mannskap, og det vil bli utført av retning av kaptein / FISKE MASTER basert på spesielt fiske arbeid.
2) Partene lage en regel for å utføre gjensidig avtale bandet samtykke i løpet av kontraktsperioden , og rederiet og etaten vil sammen og strengt utdanne mannskapene slik at uhell ugunstige for partene ikke vil være forårsaket, og den indonesiske mannskapet skal ikke behandles annerledes enn SPANIA mannskapet på arbeid og i fartøy levende.
3) Besetningen må utføre det nødvendige arbeidet for sikkerheten som fartøy på fare eller redning av mannskap i at fartøyet til enhver tid uten ytterligere kompensasjon.
PURSE SEINE GRT 1000 -> 3000
- Captain // Fishing Master : NEGOTIATE
- Chief Off // Chief Mate : US 2000
- 2nd OFF/2nd Mate : US 1700
- Chief Enginer : US 2500
- Bosun : US 1400
- Ass. Bosun : US 1000
- SpeedBoat Operator : US 1400
- Chief Cook : US 2000
- 2nd Cook : US 1200
- Reefer Man : US 800
- SkiffMan : US 800
- Greaser : US 800
- Electrician : US 1200
- Welder : US 700
- Filleting Manner : US 1000
- DecHand//FactoryHand : US 500
TUNA LONGLINE GRT 100 -> 750
- Captain // Fishing Master : NEGOTIATE
- Chief Off // Chief Mate : US 2000
- 2nd OFF/2nd Mate : US 1700
- Chief Enginer : US 2500
- Chief Cook : US 1000
- Bosun : US 1250
- Ass Bosun : US 1000
- Filleting Manner : US 800
- Ass Filleting Manner : US 650
- DeckHand : US 550
FISH / SHRIMP TRAWLER / SQUID JIGGING/GILNET
- Captain // Fishing Master : NEGOTIATE
- Chief Off // Chief Mate : US 2000
- 2nd OFF/2nd Mate : US 1700
- Chief Enginer : US 2500
- Chief Cook : US 1000
- Bosun : US 1250
- Ass Bosun : US 1000
- DeckHand // FactoryHand : US 500
MOLAJAYA FISHINGWORK
Recruitment Crew For Fishing Vessel
Tlp. 62 21 93424070
Fax. 62 21 93424258
http://www.molajaya-fishingwork.com
Admin@molajaya.net
Manager@mojaya.net
Agencia.marinero@gmail.com
CrewManager@molajaya-fishingwork.com